Coach Den Bosch

Mama, Netwerk, Kooi, Tatoeages, Baard, Mensen, Persoon

Je stressniveaus onder controle houden is een uitdaging. Jezelf van energie beroven is niet alleen onmogelijk, maar onmogelijk met een kleine inspanning. Veranderingen in levensstijl, het actief beheersen van de dingen die het veroorzaken en er op die manier mee omgaan, maakt dit gemakkelijk. Het wijzigen van de volgorde van bewerkingen is echter een beetje anders. Het heeft geen zin om het feit te verhullen dat het eerste wat je doet als je 's ochtends opstaat, in bed kruipen is. Er is een klein tijdvenster waarin je lichaam de tijd heeft om een ​​comfortabele droom (slaap) op te bouwen om een ​​andere dag te gaan. Voor sommigen van ons zijn er maar weinig van deze kostbare uren. Voor ons moet onze slaap ononderbroken zijn. Voor ons allemaal gaat de lont in de deurknop halverwege de dag weer aan. Voor ons allen, ononderbroken slaap is de beste manier om te verjongen en energie te geven die het lichaam nodig heeft om te functioneren. De hersenactiviteiten die Calculator gebruikt om precies te zijn, worden onderbroken door ook het spijsverteringsstelsel te kalmeren en te kalmeren. Er zijn plekken in het lichaam waar het energieverbruik in tabletvorm wordt geclaimd. Hoewel er enkele van deze energetisch onvolgroeide toestanden in de hersenen zijn waar energie kan worden opgebouwd, zijn er andere die onderhoud of reparatie kunnen zijn. De darm is onderhoud. De dikke darm is reparatie. Het elimineren van de noodzaak om te elimineren resulteert in een verhoogde vitaliteit voor de geest. Bij een vette persoon is de lever meestal aan het herstellen. Bij een slechte gezondheid is het hart meestal aan het herstellen en is er weinig hartziekte (hoor een hartaanval). Bij een slechte gezondheid zal het lichaam je vertellen dat je je geest moet herstellen. We moeten aandacht besteden aan de verbinding tussen geest en lichaam als onderdeel van welzijn en we zijn vrij om onze geest en ons lichaam te gebruiken om onszelf, geest, lichaam en geest de beste gezondheid te geven, in plaats van een slechte gezondheid, als voorbeeld. Stel je een deal voor een gezond hart voor je leven voor, in tegenstelling tot een deal voor een slecht hart. Een van de hartgezondheidsproblemen waarmee u te maken krijgt, is wrok. Het is uiterst belangrijk om met je wrok te werken. omgaan met woedeproblemen door middel van ademhaling, gebeden, eerdere lezingen, persoonlijke reflectie, lichaamsbeweging, voeding, het vergroten van je dankbaarheid en het erkennen van je behoeften als liefhebbende echtgenoot, ouder, vriend en partner. De sleutel is om de woede los te kunnen laten, zonder alles in één keer te vernietigen, en hem te plaatsen waar hij hoort, naast alles wat goed en juist is.Rationale voor het gebruik van woedebeheersingstechnieken: Focussen op iets dat met grote urgentie moet worden gedaan – dingen, of wat dan ook waar je je die dag op moet concentreren – en zeggen: "Ik ben Woede, geef me minstens vijf minuten verlof, ik zal het afhandelen dan', bepaalt uw doel voor succes met woedebeheersing. Het duurt vijf minuten; daarom heb je een korte periode waarin je iets belangrijks kunt bereiken: je hebt controle.Rationale voor vergeving: laten we eerlijk zijn, we zijn soms geïrriteerd, gekwetst en geïrriteerd, meestal, en dat doen we niet zoals hoe dingen werken als ze door ons worden gedaan. Ik weet dat je het hebt gezegd, maar vergeet het te doen, het zal zwaar zijn voor lichaam, geest en ziel. Je vertrouwen, begrip en acceptatie van jezelf opbouwen is dus veel beter dan focussen op boosheid en boosheid op jou opbouwen. De andere redenen:Coach

o Als je in staat bent om je emoties los te laten voor en over wat je doet, in plaats van wat je niet doet, blijf je in balans en kun je onder ogen zien wat je op dat moment moet doen. Boosheid is geen gezonde emotie. releases; anders creëert het meer stress en werkt het voor en tegen je, in plaats van je de kans te geven om te gedijen.o het loslaten van je emoties betekent ook dat je je emoties kunt beoordelen en beheersen voordat ze de controle over je krijgen.o Het verlicht je gevoelens van machteloosheid; in plaats van je te concentreren op de negatieve gedachten die zelfspraak je brengt, kun je denken aan je mogelijkheden om de uitkomst te beïnvloeden in plaats van je negatieve emoties.o je emoties loslaten betekent ook dat je in je geest kunt spreken en kunt bepalen wat je in gedachten zegt, in plaats van de frustratie van self-talk te lijden

In plaats van boos of kritisch te blijven op jezelf of de situatie waarmee je wordt geconfronteerd, zoek je compassie, hulpvaardigheid, begrip en acceptatie. Laat jezelf mens zijn. Stap in het onbekende. Wees bereid om je emoties te beheersen. Versterk jezelf. Onderneem stappen om u in staat te stellen waarde en waarde voor uzelf te creëren in plaats van altijd reactief te moeten zijn.

Leave a Reply

Your email address will not be published.